17 Aralık 2014 Çarşamba

HER ANLAMDA RAHATSIZ EDEN SORUN : SES

Gürültü; her alanda bizlere rahatsızlık ve sorunlar yaşatan, son yıllarda verdiği zararları yüksek boyutlara ulaşmış bir çevre kirliliğidir. Kirliliğin önüne geçilmesi için düzenlenmiş olan çeşitli uygulamalar vardır ve bu uygulamaları yapmayan alanlar için cezai işlem uygulanmaktadır. Gürültünün önüne geçebilmek için kullanılan en iyi ve yaygın yöntem ses yalıtımının sağlanmasıdır. Ses yalıtımının yapılması ile duvarlar arasında ses dalgalarının geçişinin önüne geçilerek; sesin iç taraflara geçmesi engellenir. Sadece evler değil özellikle alışveriş merkezlerinin içinde ki sinema salonları ve yüksek sesin bulunduğu her ortamda yalıtım yapılması yasal zorunluluktur. Ses izolasyonu yapılmayan sinema salonlarında; salonlar arasında sesler birbirine karışacağı için kimse izlediği filmden zevk almaz ve ortaya sadece seslerin karmaşası çıkar. Yalıtım yapılan alanlarda ise bu tarz orunlar söz konusu olmaz. rahatlığınız ve sağlığınız için ses yalıtımı yaptırın ya da yalıtımlı alanları tercih edin. Yalıtım malzemeleri ve uygulamaları ile ilgili detaylı bilgiye aşağıda ki yazımızdan ulaşabilirsiniz.
Ses yalıtımı yaptırmak önemli bir iştir. Yapılan yalıtımdan iyi sonuç almak için, kaliteli malzeme ve teknik bilgiye sahip çalışanlar tarafından uygulanması gerekir. Bu konuda bilgi sahibi olmayan müşteriler için, bir çok firma yanlış bilgi vererek kalitesiz malzeme kullanmaktadır. Böyle bir hizmet almak sizin ses sorununuzu gidermediği için memnuniyetiniz söz konusu olmaz. Kalitesiz malzeme ve hizmete yüksek paralar ödememek istiyorsanız, alanında kalitesiyle isim yapmış şirketlerden destek alın. Kaliteli yalıtım malzemelerinin teknik eğitimi almış olan kişiler tarafından yapılmış olan alanlarda yalıtım uzun yıllar kalıcı olarak sizin rahat etmenizi sağlar. Yalıtımda kullanılan süngerler; ses ışınların geçişine izin vermeyen özel malzemelerden üretilmiştir ve sesin geçirgenliğini tek başına bile büyük ölçüde azaltır. Sesin tamamen önlenmesi için süngerin yanında başka özel malzemeler de kullanılmalıdır. Sesin şiddetine bağlı olarak değişen yalıtım malzemeleri ile alanlarınız verdiği huzurla içinden çıkmak istemediğiniz yerler olacak. Yalıtım malzemeleri hakkında detaylı bilgi almak ve ürün özelliklerini incelemek sayfamızdan yardım alabilirsiniz. Uygun fiyatla iyi bir yalıtım yaptırarak gürültüyü hayatınızdan çıkarmak için tercih edeceğiniz firma hakkında araştırma yapmayı unutmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder